poniedziałek, 23 września 2019

Podłoze

Podłoże!




Hej, witam was, z powrotem dzisiaj poruszymy temat podłoża w moim akwarium. A wiedz przejdźmy od razu do tematu zbiornik, jaki mam to jest 64L, tymczasowy dopóki aksy nie podrosną. Podłoże składa się z ziemi i piasku dookoła akwarium na dole mamy troszeczkę, żwiru, żeby ziemie odizolować od promieni słonecznych za żwirem pośrodku jest ziemia ogrodowa stwierdziłem, że jak mam mieć jakieś roślinki dla aksów to, czemu nie dać ziemi dałem jej mało, bo zaledwie 1.5cm na to została położona siatka, a w zasadzie moskietera, którą kupiłem w Castoramie 150cm x100cm położyłem sobie ją na ziemi i dociąłem w kształcie, akwarium gdy już to zrobiłem, położyłem, ja na ziemi i na to wysypałem piasek kwarcowy biały na grubość 3cm. Gdy wykonałem, to wszystko wsadziłem rośliny i położyłem kamienie do akwarium. Zapraszam również do wcześniejszych tematów, jak i do nowych na przykład rejestracji smoka :)




Piasek jaki użyłem:
















A o to efekty:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jak przygotować kokosa do akwarium

Witam, dzisiaj opowiem, wam jak przygotowałem, kokosa do akwarium, a więc ,od początku u mnie kokosa w mojej dzielnicy kupić było, ciężko b...

Wprowadzenie