niedziela, 22 września 2019

Sniadanie i kolacja

                  Co jedzą moje aksolotle

 

 

Moje aksolotly jedzą dżdżownice. Marki liwi dendrobena nr 2 dzidzi. Demon nie ma problemów z jedzeniem ich jeśli chodzi o rozmiar szamie od razu już się nauczył, kiedy pora karmienia. Bo od razu wypływa do tafli wody i czeka, aż wystawie rękę z jedzeniem niestety, ale smoczyca potrzebuje mieć krojone wtedy nie ma problemu ze zjedzeniem ich najczęściej kroję taka dżdżownice na pół. Smoczyca nie jest tak śmiała jak demon i siedzi na dnie i czeka, aż dam jej dżdżownice najczęściej robię to pęseta i czekam, aż zje, żeby mieć pewność, że nic nie zostanie na dnie zbiornika
 
Wpadaj na Facebooka                                                 I na instagrama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jak przygotować kokosa do akwarium

Witam, dzisiaj opowiem, wam jak przygotowałem, kokosa do akwarium, a więc ,od początku u mnie kokosa w mojej dzielnicy kupić było, ciężko b...

Wprowadzenie